U utorak, 14.05.2024. godine, u restoranu i izletistu Javorov Do je održana promocija projekta Rural Route Bjelašnica čiji je partner i sponzor Općina Trnovo.
Projekat Rural Route Bjelašnica ili skraćeno RRB u svom osnovnom cilju ima mapiranje bjelašničkog kraja i uvezivanje cjelokupne ponude ovog područja. Implementacija projekta je započeta još u septembru 2023. godine. Domaći i strani turisti uz pomoć printane ili digitalne mape te pano mape i totema postavljenih na lokacijama Babin Do i Javorov Do na lak i jedostavan način moći će pronaći i posjetiti razne lokalitete i objekte Bjelašnice.
Prva faza projekta je usmjerena na razvoj ljetnog, outddoor i adventure turizma obzirom da Bjelašnica ima neosporan i veliki potencijal za razvoj takvog turizma u sadašnjosti i bliskoj budućnosti, te je u ovoj prvoj fazi mapirano i ucrtano:
– 23 objekta (gastro, restorani, poljoprivredna gazdinstva, smještaj, farme koza i krava, pčelarstvo, outdoor centri, izletišta),
– 2x biciklističke rute,
– 2 x hiking rute,
– Via Ferrata rutu,
– kanjoning rutu,
– te određen broj kulturno-historijskih tačaka (stećci, džamije), prirodni resursi (vodopadi,Studeni Potok, Rakitnica, Balića jezero), putne komunikacija (ceste asfalt, makadam), ZIP line, kao i elektrićni punjači za električna auta i bicikla.
Za implementaciju projekta je izrađeno:
– 3.000 mapa B4 format,
– 5.000 QR kartica,
– pano mapa 1,5 x 3 m,
– totem 0,7 x 2 m,
– 23 table za svaki objekat na mapi, naljepnice sa QR kodom
– social media promociju (Instagram rouralroutebjelasnica i visitbjelasnica profili)
– upload mape na OC Bjelašnica
– web-sajt visitbjelasnica.com
„Važno za napomenuti je da smo održali i 2 workshopa u izletištu/restoranu Javorov Do gdje smo okupili sve učesnike mape, planinarska društva, OC Bjelašnica, Agencija za sigurnost hrane BiH, PD Nomadi, Outdoor centar Edelweiss, GSS Trnovo, Most Beautiful Villages Bosnia & Herzegovina, HPD Bjelašnica, USAID Tourism, hotele na Bjelašnici te održali prigodna predavanja za sve učesnike projekta. Ovaj projekat ćemo nastaviti raditi i u drugoj fazi gdje planiramo postaviti pano mape (1,5 x 3 m) na još 6 lokacija (Umoljani, Šabići raskrsnica Rakitnica-Umoljani, Lukavac, Kuća Spasa, kružni tok Babin Do, Sinanovići), te digitalizovati mapu sa detaljima kao i printati još 5.000 mapa i 10.000 QR kartica kao i još 2 workshopa na kojem nam je cilj objediniti ponudu Bjelašnice te uvezati sve subjekte i objekte koji se bave turizmom i ugostiteljstvom te proizvodnjom, a sve u cilju privlačenja većeg broja turista iz BiH i posebno i EUa.“, saopćili su iz Infinity agencije koja radi na implementaciji projekta.
Za kraj juna najavljeno je da će biti organizovan i Press Tour na kojem će učestvovati odredjen broj medijskih agencija iz BiH (TVSA, Al Jazzera, Avaz, Radio Sarajevo, N1 BH, Klix) te nekoliko medijskih kuća iz regije (Hrvatska, Slovenia i Srbija).
Mapu projekta možete pogledati ovdje.
Pogledajte fotografije sa promocije projekta;
Na promociji projekta kratko su se obratili direktor USAID Tourisma Fedja Begović, direktor agencije za sigurnost hrane BiH dr.sci. Džemil Hajrić, direktor ZOI-a Jasmin Mehić i još nekoliko eminentnih osoba iz svijeta turizma i outdoor zajednice.
Promociji projekta prisustvovala je i pomoćnica Općinskog načelnika za privredu i finansije i Stručna savjetnica za turizam i privredu Općine Trnovo.